Prijavom projekta prema Ministarstvu znanosti, obrazovanja i mladih dobili smo financijsku potporu za provođenje ovog projekta. Nastavnica Jelena Mežnarić je počela provoditi radionice u sklopu projekta, ali je zbog promjene radnog mjesta projekt nastavila voditi nastavnica Helena Kolar Herceg. U naše radionice su, uz učenike naše škole, bila uključena i djeca bez odgovarajuće roditeljske srbi koja još nisu u sustavu obrazovanja, ali su na smještaju kod nas. U radu s osjetljivim grupama (djeca s problemima u ponašanju, djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi, djeca koja su doživjela traumu) pričanje priča i bajki ima terapijski učinak na psihički i socio-emocionalni razvoj djeteta te na prevladavanje trauma. Priče su nam poslužile kao oruđe za razvoj bliskosti i povezanosti, osjećaja samopouzdanja i povjerenja, sredstvo ugode i sigurnosti. Ovakav vid izvannastavnih aktivnosti i provođenja slobodnog vremena ima vrlo pozitivan utjecaj na maloljetnike i na njihovu resocijalizaciju.
Financijskim sredstvima osiguranim iz projekta, za učenike smo opremili čarobne kućice za čitanje bajki i naš maleni bajkokutak za čitanje i pripovijedanje za koji smo sigurni da će se često i rado koristiti.
